Silverringar från Thailand

Silverringar

  
           
Grön bärnsten


Kommentarer
Postat av: Durian

Det har ju varit tydligt att du och din fru är mycket intresserade av átt skydda utrotningshotade djur, men några av smyckena har "taggarna" ifrån stingrockor som väl också är utrotningshotade?

2009-02-27 @ 18:20:28
Postat av: viveka

håller helt med om detta... det gäller att ha full koll åt alla håll o kanter i dessa tider...

2009-02-27 @ 19:54:30
Postat av: thaikalle

Helt rätt det är taggar från stingrocka, dom andra ringarna är elfenben, tigertänder, tand från en apa. armbandet är taggar från stingrocka.



Alltså alla smycken utom bärnstenen är från utrotningshotade djur.



Jag har full koll på detta. Jag jobbar för att hjälpa utrotningshotade djur.



Att jag lägger ut bilderna är för att jag vill få en reaktion och se om det är någon/några som kan se att det är från utrotningshotade djur.



Så jag tackar er båda för eran reaktion.



Våga lägga ut fler bilder på sådant som turister inte ska köpa.



/Thaikalle

2009-02-28 @ 15:45:32
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: Husse

Är intresserad av silversmide, vem är det somm har tillverkat dessa ringar ?? Åker till Thailand på Måndag

2009-02-28 @ 19:46:24
Postat av: thaikalle

Husse!

Jag vill tyvärr inte avslöja det. det finns mycket andra fina silversmycken som du kan köpa i Bangkok.



Välkommen till Thailand hur länge stannar du?

2009-03-01 @ 01:47:48
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: Husse

Stannar tyvvär bara 2 veckor, jobbet suger.... 1 vecka hemma i Kamala och 1 vecka på Koh Chang. Hinner inte ens upp till Silversmidesfabrikerna i Chiang Mai

2009-03-02 @ 11:17:48
Postat av: thaikalle

Hoppas att du får en trevlig semester i varje fall

2009-03-02 @ 13:26:05
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0