Apor och datorer fungerar det??


Men Tujtuj är i alla  fall söt när hon sover
Jag sitter och jobbar med min dator när Tujtuj springer förbi hon snor åt sig min mobil och kryper under soffan. Jag efter vill ju inte bli av med mobilen. Under tiden som jag fiskar fram mobilen är Tujtuj på min dator och pillar bort två tangentknappar.
Hon tuggar på knapparna och dom går inte att sätta tillbaka.

Lätt irriterad återvänder jag till datorn. Efter ca 10 min biter Tujtuj av sladden till datorns batteri laddare.
Nu är jag inte lätt irriterad utan #&/#¤"&/&¤"!=?. Jag skippar datorn för resten av dagen.

Jag bjuder ut Marlee på en romantisk middag i stället.

Här sitter vi små pratar och äter hela kvällen. Irritationen är som bortblåst och romantiken får ta över i stället.
Ser ni högsta berget i bakgrunden på bilden. Där uppe finns ett litet tempel som jag ska klättra upp och titta på om några dagar.

Kommentarer
Postat av: ♣ SOFUCKT - NORRLANDS GALNASTE FOTOBLOGG ♣

Nämen så jäkla söt :D

2009-03-09 @ 20:22:20
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0