Kärleksfull återförening

Kärleksfull återförening

Alla skyndar in för att hälsa på gammel mormor

Jag har lovat för länge sedan att jag ska hjälpa några vänner att få träffa sin mormor och gammel mormor. Hon bor 300 km från mina vänner och hon är 85 år aldrig någonsin trodde hon att hon skulle få se sina släktingar innan det var dags att lämna in.
Gammel mormor
Jag hyrde en bil en pickup, sex personer inne i bilen och nio på flaket. Nu hade vi lite otur för det började spöregna jag stannade bilen och helt plötsligt är vi 15 personer inne i bilen. Fråga mig inte hur det gick till men det fungerade


Gammel mormor grät glädje tårar hon hade drömt om att detta skulle hända och nu var hon så lycklig.
 
Här finns även dom charmiga kaninöron kossorna
Risfält runt huset
Vilken liten go gumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0