Bröllopen duggar tätt


Den här månaden är bra om man vill gifta sig i söndags var vi på ett bröllop ute på landet. Ett Karenbröllop men många gamla vänner. De här enkla bröllopen föredrar jag. Det börjar tidigt på morgonen mat och whiskey samt lite öl och trevligt sällskap.

Några enkla maträtter med kalla Beer Chang och stämningen är på topp.

Extra roligt blir det när jag träffar min gode vän Nane. Nane brukar ta mig med in i Burmas djungel och jag imponers varje gång av hans styrka och uthållighet det är en vän med ett Tigerhjärta av guld.
Al photos on this blog copyright Thaikalle


Kommentarer
Postat av: Lotta

Den typen är en sort som vi ockås gillar bäst...

2010-11-16 @ 09:50:55
Postat av: Annika

Sådana vänner ska man vara rädd om.....

2010-11-20 @ 16:43:42
URL: http://annikathailand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0