Cancer

Hej Helena!

Skit och eländes sjukdomen är lömsk och opålitlig och lurar i vassen. Men går att bekämpa. Nu har jag läst igenom hela din blogg mycket gripande läsning. Jag förstår att du har startat en blogg, det är skönt att skriva av sig och en del saker är lättare att skriva om istället för att prata om, speciellt för folk som är utanför familjen. Du skriver väldigt bra och det är lätt läst rakt igenom (du har talang). Nu är det länge sedan vi träffades men vad jag minns så är du tjejen som alltid har ett skratt och leende på G. Nu är det mycket gråt och tårar men din härliga humor och positivt tänkande kommer att hjälpa dig genom den tuffa behandling som du snart ska genomgå, och du man får inte vackra ögon av att gråta men det gör inget för du har redan väldigt vackra ögon.

”Helena 46 år är mitt uppe i karriären två underbara barn lyckligt gift älskar att påta med sina pelargonier i trädgården. Plötsligt förändras allt när beskedet om livmoder CANCER är ett faktum ….Nu väntar en hård match”

Jag vill varmt rekommendera hennes blogg kanske kan du som också är drabbad få stöd i hennes ord kanske kan du som gått igenom samma sak ge Helena stöd. Var inte rätt för att kommentera i hennes blogg hon behöver all uppmuntran hon kan få ett litet ord kan betyda mycket. www.helenaper.blogspot.com

En av mina Orchideer som jag vill ge till Helena. www.helenaper.blogspot.com
Al photos on this blog copyright Thaikalle

Kommentarer
Postat av: Helper

Johnni!

Tack för den underbart, vackra orkidén! Jag ska vårda den ömt...Tack fina Johnni! Kramar i massor! Helena

2011-10-08 @ 13:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0