Grandfather bränns


Cermonin lider mot sitt slut efter femdagars begravning är det dags för bränningen. Alla personliga saker får följa med. Jag hjälper till att pudra ansiktet. Kroppen har legat fem dagar i värmen.
-Pst Marlee jag tycker att grandfather börjar lukta illa
-Larva dig inte grandfather har alltid luktat illa

Mannen häller bensin i kistan och på kolbädden.

Sista välsignelsen från munkarna

Kistan skjuts in i ugnen och tänds på

Ett sista farväl i ugnsluckan

Al photos on this blogg copyright Thaikalle


Kommentarer
Postat av: Stina

Först blev jag lite chockad när jag fick se bilden på den avlidna...men tack för att du visar oss din bilder.



skrattar lite ang texten..."han har alltid luktat illa" ;-)



Btw: Beklagar sorgen.

/Stina

2010-01-08 @ 14:21:02
URL: http://www.swethaiparadise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0