Tujtuj och framtiden


Tujtuj blir större och snabbare. Det går inte att släppa ut henne i naturen eller till en annan apflock (hon skulle inte överleva). Jag har även tittat på olika naturreservat men inget passar för henne. Jag har därför bestämt att bygga en bur och göra det så bra som möjligt för henne. Buren är lika mycket en säkerhet för henne som för andra.
Givetvis tar jag ut henne och vi gör våra små utflykter på motorcykeln. Det är det bästa jag kan göra för henne nu. När buren är klar visar jag bilder på den.

Tujtuj har full koll på omgivningen

Undrar om den här jycken har vassa tänder?
Al photos on this blog copyright Thaikalle


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag får nog ändra mig, Tujtuj är faktiskt rätt söt när allt kommer omkring.

2009-11-30 @ 17:41:23
Postat av: Sofie

Tujtuj är så söt!

2013-04-07 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0