Ett litet missförstånd kan kosta livet

 
Nu har begravningen hållit på i 4-5 dagar och gumman ska brännas i morgon. Jag har även fått höra den bittra sanningen om tipsaren till insektsgiftet (se tidigare inlägg nedan). Tippset som gumman fick var inte att hon skulle ta ett insektsgift och dricka med coca-cola utan hon skulle ta en frukt från djungeln som ska ha läkande egenskaper. Men det tragiska är att de har samma namn som det här insektsgiftet. Gumman missförstod allting istället för att hämta frukter från ett träd så trodde hon att det var insektsgiftet som man skulle blanda med coca-cola och dricka 
Al photos on this blog copyright Thaikalle


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men så förskräckligt, hoppas hon åtminstone hamnar i Nirvana nu då....

2010-10-07 @ 14:19:37
Postat av: Annika

Tragiskt vad okunskap kan ställa till med!

2010-10-13 @ 06:14:23
URL: http://annikathailand.blogg.se/
Postat av: Bm

Å nej, vilken tragedi...att inte tipsaren betonade vad det var hon skulle ta.



Jag håller med Lotta...hoppas att hon nu är i Shangri La, Edens lustgård, Niangiala, Nirvana osv.



Har bytt webbläsare och tappat bort alla favoriter och RSS...Nu ikväll kom jag på vad det var jag saknade för blogg och letade upp dig. Har massor att läsa igen.

2010-11-21 @ 23:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0