Glädje besked från Marlee

Nu är det mycket positiva tongångar från Yangon Marlee har fått sitt pass och har även lyckats få visumstämpel. Marlee har varit heroisk i sin kamp att som flykting/stadslös aldrig ge upp trots att allt har sett nattsvart och omöjligt ut det har kostat, blod, svett, tårar och dollar.

Glädjen är just nu enorm för Marlee men hon måste vänta till tisdag då går hennes flyg till Bangkok. Jag kommer att ordna ett överraskningsparty till Marlee dels för att hon fyllde år häromdagen men framför allt för att hon har lyckats med bedriften att få sitt pass.
Du som känner för Marlee och har följt hennes äventyr är välkommen att överaska henne. Festen kommer att vara på Lotusvägen efter järnvägen på höger hand. En nyöppnad musik bar ”smal town worldbar” Dagen i ära blir det många olika trubadurer från hela Thailand som ska spela. Jag bjuder på  grillad mat och fri Chang så långt lagret räcker. Tisdag 8/3 18.30 är du välkommen. Bra om du kan maila
[email protected] i fall du kommer eller lägg en kommentar här. Så jag vet hur många Chang jag ska köpa in.
Al photos on this blog copyright Thaikalle

 


Kommentarer
Postat av: Lelle

Det värker i hjärtat av glädje för hennes skull!!

2011-03-05 @ 07:35:13
Postat av: Lotta

Vad tråkigt att vi inte är i Thailand nu! Hälsa, krama och gratta Marlee från oss, både till födelsedagen som varit och till passet och visumet!

2011-03-05 @ 07:49:26
Postat av: Kenneth Å

Gläds med Er båda, men kanske speciellt för Marlee. Väl kämpat.

Tyvärr hinner jag inte komma. :) Resan tar för lång tid. Får nog stanna i vårt snörika land.

Krama Marlee från mig. Ha en lyckat återkomst och fest.

2011-03-05 @ 09:25:26
Postat av: Johanna S

Åh, va roligt!!! Hälsa henne så mycket från Micke och mig. Mina föräldrar hinner komma ner till festen, själva får vi vänta länge till nästa Thailandsresa. Ha så jätteroligt!!!

2011-03-05 @ 11:14:53
Postat av: HANSJO

Beundransvärt väl kämpat, vilken tjej! Glädjs verkligen med er båda och ha nu en hejdundrande trevlig fest!

2011-03-05 @ 12:00:57
Postat av: Britt-Marie / Malee

Grattis! Marlee är verkligen värd en riktig jättefest, ha så kul!

2011-03-05 @ 12:32:20
URL: http://gingmalee.blogspot.com/
Postat av: Bm

Å, så underbart! Hon är en helt enastående tjej och jag hoppas att överaskningspartyt blir kanonbra! Ge henne en extra kram från mig.

Brittmari i Örebro

2011-03-05 @ 13:26:20
Postat av: Ulla

Hälsa och krama henne från oss. Ha det så kul på partyt, skulle verkligen vilja vara med.

Mats och Ulla

2011-03-05 @ 14:18:44
Postat av: Familjen Bergqvist

Vi kan tyvärr inte komma på kalaset, men vi gratulerar Wan så otroligt mycket!!! Nu ser vi fram emot att ni kommer till Sverige och Stockholm så att vi får träffa er här! Kramar från alla oss:)

2011-03-05 @ 15:36:48
Postat av: U1

Vi kommer! men det går inte åt så många chang för våran del ; )

2011-03-05 @ 17:22:44
URL: http://kaosklubben.se
Postat av: Annika

Härligt att höra att allt gått bra till sist! Skulle varit kul att vara med er och fira men vi hinner inte dit då vi kommer först på söndag den 13 mars. Ha det så himla kul och trevligt och ge Marlee en STOR KRAM från mig.

2011-03-06 @ 15:43:00
URL: http://annikathailand.blogg.se/
Postat av: Sanna Peter o Felix

Jättegrattis! Ser fram emot att träffa er i Sverige:-)

Kramar

2011-03-06 @ 20:56:47
Postat av: Wilda

Grattis!!!!! Superkul att höra!

2011-03-07 @ 06:47:08
URL: http://www.wildanilsson.se
Postat av: Eva & Janne

Klart vi vill fira Marles återkomst

vi har varit lite oroliga för henne



Vi ses

2011-03-07 @ 09:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0